středa 6. března 2013

Plnokrevná - Prolog


Byla jsem zase člověkem. Neměla jsem ponětí, jak se to stalo, ale ulevilo se mi. Snažila jsem se pohnout, ale bolest mě vrátila do reality a moje noha sebou škubla. S bolestí přišlo i všechno ostatní. Přeměna, útěk, chudý farmář. Otřásla jsem se, když mě vzpomínky zasáhly, jako problikávající film s útržky mého života zachycenými v nechutných snímcích.

Byla jsem tam, mohla jsem to pozorovat, ale nic z toho jsem nemohla kontrolovat - nic s výjimkou samotného konce. Doufala jsem, že je farmář stále naživu. Říci si ne, mi vzalo tolik úsilí, až jsem si nemohla vzpomenout na nic po tom.
Neměla jsem tušení, kde jsem. Ze všeho, co jsem o vlcích věděla, nemít je pod kontrolou bylo extrémně špatné znamení. Kdybych si vlka nemohla podmanit - neschopná zvládnout nadvládu nad novou bestií uvnitř mě - nebylo by mi dovoleno žít.
Do prdele, je ze mě vlk.

8 komentářů:

  1. to vizerá slibne, kdy bude dalši kapitola? diky za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, moc moc diky za preklad :))) kdy bude dalsi?

    OdpovědětVymazat
  3. Právě zvažuji, že nejdříve přeložím novelu, která tomuto dílu předchází, jmenuje se Blooded, tak se kdyžtak koukejte po tomto překladu.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za překlad!

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za překlad

    OdpovědětVymazat