středa 20. března 2013

Eve Langlais - Snowballs in Hell (Princess of Hell #2)


Sněhové koule v pekle


Princezna Pekla 2

Překlad: Jefa
Korekce: Kája


Můj bratr, antikrist, to má mnohem snazší, než já.

Ahoj, já jsem Muriel, nemanželská dcera Satana a můj život je znovu vržen do zmatku. Ti v kápích, co mě mučili, mi v mysli zanechali prokletí, které mě děsí. Je to sice zcela nepřijatelné, ale abych se toho zbavila, musím udělat něco příšerného – musím zradit svého milovaného tím, že si vezmu do postele jiného muže.

Jako kdyby být ve trojúhelníku nebylo dosti traumatizující, peklo zamrzá, a i když si myslím, že Hádes vypadá v bílé pokrývce opravdu dobře, následky jsou hrozné. Je dobře, že tato princezna pekla má dva milence, kteří jsou odhodlaní vrátit mi mou magii tou nejpříjemnější cestou.

Připouštím, že není snadné kontrolovat nymfomanskou magii, ale jsem připravená to překousnout a polknout – v zájmu záchrany světa.





<< 1. díl

3. díl >>

11 komentářů:

  1. Ta prostřední mužská postava na obálce má větší prsa než ta ženská. To je peklo :-) Anotace vypadá moc zajímavě :-) Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za další pokráčko

    OdpovědětVymazat
  4. Naozaj super! Kedy ďalšia kapitola?

    OdpovědětVymazat
  5. Nebude ďalšia kapitola? Prosím

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj chci se zeptat navazují na sebe nějak serie Princess of hell a Vítejte v pekle?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, obe serie jsou ze stejneho prostredi, ale nenavazuji na sebe - Jen v prvnim dile Vitejte v pekle je kratka veta o hlavni hrdince z Princezny (tedy o Muriel) ale jak pisu, nijak na sebe nenavazuji

      Vymazat
  7. Prosím. Kedy posledná kapitolka?

    OdpovědětVymazat
  8. Jak to vypadá s posledním dílem? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překladatelka už má více času, takže by se mělo brzy začít zase zveřejňovat. :)

      Vymazat
  9. Tak tady se nám hlavní dvojka rozšířila na trojku :D, ale napsané je to tak "nenásilně", že mi to ani trošičku nevadí (krapet jsem se toho bála, když jsem četla anotaci :p ). Moc pěkný překlad a korekce. Děkuji HankaP

    OdpovědětVymazat