úterý 26. března 2013

Eve Langlais - Hell's Revenge (Princess of Hell #3)



Odplata pekla


Princezna pekla 3

Překlad: Jefa


Já doslova zabiju svou matku.

Říct, že s ní mám problémy, to by bylo slabě řečeno. Žena, která mě opustila, má dost pevné nervy na to, aby bez varování vkráčela zpět do mého života a vypustila bombu atomových rozměrů. Snažila jsem se ji zabít, abych tak vyřešila své vnitřní freudovské problémy, ale moji zatracení milenci mě zastavili.

Jakoby chtít uškrtit svou biologickou matku nestačilo, znovu si někdo zahrává s mým životem a nový hráč přichází, aby mě zachránil. Zmínila jsem se, že můj Temný rytíř je vysoký, temný a s tesáky? Jen to neříkejte mým milencům, protože zjevně mě nejsou ochotni sdílet s nemrtvým.

Závěrečné zúčtování s tajemnou postavou – známou také jako velká osina v prdeli – se rychle blíží. Nezajímá mě, jak jsou silní. Hodně to podělali, když mi vzalo něco cenného. Nikdy není dobrým nápadem naštvat princeznu pekla, protože pomsta je mé prostřední jméno.



<< 2. díl

13 komentářů:

  1. Tak na tenhle díl už se opravdu těším =)

    OdpovědětVymazat
  2. Kedy sa bude tato kniha prekladať? Nemožem sa dočkať :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujímavý obsah. Už sa teším.

    OdpovědětVymazat
  4. Teším sa veľmi - kedy sa asi začne prekladať? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Překládá se, ale ještě se nezveřejňuje, protože překladatelka nemá moc času a překládá pomalu. :)

      Vymazat
  6. Tohle je super série, díky za všechny vaše nej překlady :-)
    Nevíte kdy to asi tak by mohlo být přeložené? Nemůžu se dočkat..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme rády, že se překlady líbí. :) Zatím těžko říci, kdy bude přeložená celá. Překládá se, už je pár kapitol přeložených, ale zatím se nezveřejňuje, protože by se muselo přidávání kapitol zastavovat. Jefa na to nemá tolik času, co kdysi, ale myslím, že se vyplatí si počkat ještě pár týdnů, protože závěr série bude stát za to. :)

      Vymazat
  7. Můžu se zeptat, kde se dají stahovat tyhle knihy zdarma? Já (konkrétně u téhle knihy) hledala jak šílená, a prostě jsem ji na internetu nenašla :/ (v originále samozřejmě) + jestli by nešlo hodit sem pár odkazů na stránky s knihami zdarma.. vážně bych si toho vážila, protože si neustále nechci psát o přeposlání originálu na email.
    Děkuji předem za odpověď ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ozvy sa mi ne e-mail, dám ti zopár tipov, ale tu na blogu ich nebudem zverejňovať, nakoľko nie je to môj blog a tak je trochu, aspoń si to myslím, porušovanie práv autorov, vydavatelstiev (či už našich alebo prevažne v USA a VB) ako aj blogových pravidiel (yanicazet@gmail.com)

      Vymazat
  8. Srdečná vďaka za celú túto sériu, bola mojou prvou na tomto blogu,musím priznať že váhala som nad týmto žánrom ale neľutujem,autorka má dobrý humor dosť som sa aj nasmiala,obdiv za jej fantáziu A erotiky bolo až až čo som absolútne nečakala. :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Moc děkuji za překlad a korekci i tohoto posledního dílu série. Oravdu jsem si ji užila. Úžasná práce holky. PS:Konečně vím, jak se Gaia a Lucifer dali dohromady :D, byla jsem na to zvědavá celou dobu, co jsem četla sérii Vítejte v Pekle :D. HankaP

    OdpovědětVymazat