pondělí 4. března 2013

Eve Langlais - A Demon and His Witch (Welcome to Hell #1)



Démon a jeho čarodějka

  

Vítejte v pekle 1

Překlad: Kerris
Korekce: Luuuca



Upálená na hranici jako čarodějnice, zatímco se její milenec díval, Ysabel prodá svou duši ďáblu výměnou za pomstu. Je to výhodný obchod, dokud její ex-přítel neunikne z pekla a ona je nucená spojit se s démonem, aby toho blbce přivedla zpět.

Remy během svého působení strážce pro Lucifera viděl spoustu věcí, ale nic ho nedokázalo připravit na čarodějnici s jízlivým jazykem - a smyslnou postavou. Její ústa říkají: "Seru na tebe," ale její tělo křičí: "Vezmi si mě."

Co má ubohý démon dělat, když jeho srdce vše ještě víc komplikuje, nutíc ho, aby ji navždy prohlásil za svou? Ale než se může rozhodnout, jestli jsou jeho démoní dny u konce, musí nejdříve chytit padouchy, zachránit jeho dívku a pak najít způsob, jak ji přesvědčit, aby ho milovala a nezabila.

5 komentářů:

  1. Bylo to skvele:) Bavily mne ty jejich dialogy:) Moc dekuji za preklad a tesim se na dalsi dil:)

    OdpovědětVymazat
  2. Totally in love...tuhle knizku jsem precetla dvakrat za den a noc....miluju Remyho i Ysabel a hlavně je oba pohromade!!! jako treti nejoblibenejsi osobu povazuji Lucifera a hned po nem Remyho mamu, ta je spravne zcvokla :D, dekuji prekladatelce moc moc moc, vylepsila mi o trochu zivot diky prekladu tehle knizky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Totally in love...tuhle knizku jsem precetla dvakrat za den a noc....miluju Remyho i Ysabel a hlavně je oba pohromade!!! jako treti nejoblibenejsi osobu povazuji Lucifera a hned po nem Remyho mamu, ta je spravne zcvokla :D, dekuji prekladatelce moc moc moc, vylepsila mi o trochu zivot diky prekladu tehle knizky :)

    OdpovědětVymazat
  4. I když jdu s křížkem po funusu, tak moc díky za překlad této knihy :) a tahle série mě opravdu zaujala :D už se těším, až se zakousnu do dalšího dílu. Díky moc.

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto knihu doporučuji všem, co si chtějí vylepšit náladičku. Jedním slovem - úžasná. Opravdu jsem se bavila. Výměna názorů mezi hlavními postavami nemá chybu. Moc a moc děkuji za překlad a korekci. HankaP

    OdpovědětVymazat